Primul Episod


Primul episod al proiectului Wake Up Moldova

2 comentarii:

  • Anonim | 28 februarie 2012 la 04:11

    Salut, imi place ideea, dar nu-mi prea place realizarea ei. Folositi prea multe stereotipuri in contexte cam aiurea. Nu-mi place ca descrieti prietenia intre barbati doar ca ceva ce se reduce la betie, fotbal si sex. Nu-mi place ca dati accent si limbaj de gopnik rusificat unui prieten oarecare, inteleg ca asa poate vorbesc multi la moldova, dar nu toti, plus ca nu e un exemplu ce-ar trebui arata si promovat, caci majoritatea anume asa ceva o sa vada ca si cool.
    Daca faceati parodia unui gopnik needucat era ok, dar asa nu prea. La fel si imaginea tipica a fetelor de fete proaste, superficiale, ce barfesc doar si fac se lasa usor la sex, e din nou un model cam aiurea, daca vreti sa faceti parodie anume acestui tip de fata de la moldova, e ok, dar daca le prezentati ca si model generalizat pentru fete, e aiurea. Apoi nu in ultimul rand imaginea de gay, facuta dupa un stereotip clasic de gay efeminat (nu sunt toti asa nici pe departe)...
    Si faza finala cu bataia sa e un indemn la ura si homofobie. Mi se pare ceva foarte urat, mai ales intr-o tara ca Moldova unde homofobia si discriminarea persoanelor homosexuale este o problema destul de mare, iarasi dati un exemplu foarte prost, ca si cum asta ar fi ceva normal(sa iei la bataie pe cineva doar ca e gay). Cu asta doar dati un model stereotipat si gresit de gay, plus promovati (poate indirect) homofobia si discriminarea. Fiti mai atenti va rog la aceste lucruri
    Caci voi totusi transmiteti un mesaj, mai ales generatiilor mai tinere, puteti fi comici si intr-un mod mai inteligent, fara sa abuzati doar de stereotipuri, prostia din moldova si de categoriile discriminate. Va urez oricum succes si sper sa luati in consideratie ceea ce am scris. Bafta! :)

  • Unknown | 25 septembrie 2014 la 11:40

    Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu